جلو پنجره بی ام و

همچنین کیفیت محصولات تولیدی این برند برای تمامی کشور‌ها ثابت شده است. بنابراین طبیعی است که قیمت لوازم تولیدی و لوازم جانبی آن‌ها نسبت به سایر برند‌ها بیشتر باشد. اما مطمئن باشید، به نسبت هزینه‌ای که صرف می‌کنید کیفیتی بی نظیر و محصولی کامل را دریافت خواهید کرد. خرید انواع مدل های جلو پنجره bmw از وبسایت فروشگاه لوازم یدکی بی ام و جرمن پارت و با گارانتی تضمینی قابل انجام است. در ادامه به بررسی قیمت برخی ازجلو پنجره بی ام و مدل‌های مختلف، می‌پردازیم.

موجود در انبار

توضیحات

بهتر است پیش از خرید جلو پنجره بی ام و، اطلاعات دقیق فنی از این محصول داشته و رنج قیمت تقریبی آن را بدانید. کمپانی bmw از سال 1927 اولین خودرو خود را که فاقد جلو پنجره دوگانه بود به بازار ارائه کرد. این شرکت پس از آن و در سال 1933 شروع به تولید خودروهای خود با جلو پنجره بی ام و کرد. در واقع اکنون یکی از ویژگی‌هایی که خودرو‌های bmw با آن شناخته می‌شوند وجود جلو پنجره دوگانه با ساختار‌هایی خاص و شیک، می‌باشد.

این شرکت در 9 دهه فعالیت خود، سبک خاصی از جلو پنجره را ارائه کرده است و روز به روز در طراحی فنی و ظاهری این ساختار به روز رسانی و پیشرفت می‌کند. کارشناسان اروپایی و آمریکایی سبک‌های جلو پنجره bmw را با حالت چهارگوش به اندام کلیه در بدن انسان تشبیه می‌کنند. همچنین مدل قلوه‌ای، که مدل دیگری از طرح جلو پنجره می‌باشند در حدود ۲۰ سال بر روی خودرو‌های بی ام و نصب می‌شدند.

مدل 507 بی ام و که در سال 1957 ارائه شد دارای جلو پنجره دوگانه به شکل افقی و باریک بود و باعث تناقض‌هایی میان شرکت‌ها و طراحان شد. در سیر تکاملی جلو پنجره بی ام و به سال 1960 می‌رسیم که از این سال تا سال 1990 و به مدت 30 سال جلو پنجره سرتاسری و مستطیل شکل روی خودروهای bmw نصب می‌شد. همچنین از این سال تا ۵ سال بعد از آن، شکل جدیدی از جلو پنجره‌ها که متشکل از افقی با دو قسمت مساوی بود به بازار عرضه شدند.

در حالت کلی هر چه پیش‌تر می‌رویم افزایش طول و عرض جلو پنجره را به خصوص در مدل‌های سوپر اسپرت bmw به علت افزایش اکسیژن برای احتراق موتور، جهت انتقال شتاب و قدرت بیشتر، شاهد هستیم.

خرید جلو پنجره بی ام و

کمپانی بی ام و در طی ۷۸ سال تولیدات جلو پنجره خود مدل‌های متنوع و بسیاری از جمله جلو پنجره‌های تک گانه، دوگانه پیوسته، دوگانه مستطیلی شکل، دوگانه گرد، جلو پنجره bmw با افزایش اندازه در طول و پهنا برای نسخه فیس لیفت، دوگانه مینیمال به همراه هواکش، افقی با دو قسمت مساوی و باریک استفاده کرده است.

با وجود تاثیرات جلو پنجره بی ام و، بر زیبایی و محبوبیت این خودروها، از اواسط دهه 1960 جلو پنجره دوگانه به طرحی کاملا ظاهری و بدون اهمیت فنی برای خودروهای bmw تبدیل شد. سپس در طی سالیان استفاده از جلو پنجره کاهش یافته و به مینیمال رسید. اما در حال حاضر افزایش اندازه جلو پنجره و کاربرد آن برای تنفس موتورها از قبیل تنفس طبیعی و تنفس توربو مورد توجه طراحان محصولات بی ام و برای سال‌های پیش روست. از این رو جلو پنجره bmw به یکی از بخش‌های فنی در کنار اهمیت ظاهری خود تبدیل شده است.

در ادامه به بررسی تعدادی مثال از لیست جلو پنجره‌ bmw از سری‌های مختلف پرداخته و قیمت هر یک را بررسی می‌کنیم.

جلو پنجره مدل دو لاین ۶۳۰

خوردو مدل 630i از سال 2005 تا 2010 در کمپانی بی ام و تولید می‌شد که جلو پنجره مدل دو لاین ۶۳۰ برای این مدل تعبیه شده است. این خودروها در دو نسخه کوپه و کروک که از نظر فنی کاملا یکسان هستند و تنها از لحاظ وزنی تفاوت دارند، تولید می‌شدند. بی ام و  630iکروک از نسخه کوپه خود سنگین وزن‌تر است. موتور این خودرو ۶ سیلندر بوده و حجم موتور آن  3000 سی سی می‌باشد. جلو پنجره بی ام و در این خودرو به حالت دوگانه و نسبتا کوچک، هوای لازم برای تنفس طبیعی موتور را فراهم می‌کنند.

جلو پنجره مدل دو لاین f25

خودرو f25 که تا سال 2010 تولید می‌شد شاسی بلند بوده و سیستم جعبه دنده آن ۸ تایی و به دو صورت اتوماتیک و دستی است. این خودرو از مدل‌های x3 بی ام و می‌باشد و جلو پنجره‌ bmw دوگانه آن از پهنای بیشتری برخوردارند. جلو پنجره مدل دولاین f25 حالت زیبایی به خودرو بخشیده است و یکی از دلایل استقبال مشتریان از این مدل، زیبایی آن می‌باشد. مدل‌های دیگر این خودرو تا سال 2016 با حجم موتور 2000 سی سی به بازار ارائه می‌شد. همانطور که گفته شد این خودرو در طی ۹ سال آپدیت‌های زیادی را در مدل‌های مختلف خود تجربه کرده است.

جلو پنجره مدل 528

این خودرو یکی از مدل‌های محبوب ارائه شده کمپانی bmw می‌باشد که حجم موتور آن 1997 سی سی است. خودرو 528i در سال 2011 در آلمان طراحی شد و دارای امکانات جانبی بسیاری، از جمله جلو پنجره بی ام و می‌باشد. جلو پنجره مدل 528 از زیباترین مدل‌های جلو پنجره و نسبتا کوچک می‌باشد که می‌توان گیره‌های رنگی برای زیبایی بیشتر به آن اضافه کرد. bmw 528 در سال‌هیا گذشته از پرفروش‌ترین مدل‌های bmw در ایران، به علت زیبایی و کیفیت بالا بوده است.

جلو پنجره مدل 320

این مدل از خودرو در سال 2012 طراحی و با حجم موتور 1997 سی سی به بازار ارائه شد. از سری‌های جلو پنجره bmw، جلو پنجره مدل 320 و مدل 528i شباهت زیادی به هم دارند. تنفس موتور این خودرو به صورت توربو شارژ بوده و طراحی جلو پنجره آن برای این نوع تنفس موتور چهار سیلندری آن بسیار مناسب می‌باشد. خودرو بی ام و 320، تا سال 2018 به روز رسانی‌های زیادی را بر روی این مدل خود تجربه کرده است.

جلو پنجره مدل x3

خودرو‌های مدل x3 از کمپانی bmw در سری مدل‌های لوکس و منحصر به فرد این شرکت قرار دارند. مدل‌های بسیار متنوعی از x3 در بازار موجود می‌باشد. طی سال‌های 2008 تا 2010، خودرو‌های x3 از محبوبیت فراوانی برخوردار بودند. جلو پنجره مدل x3 در دو حالت پیوسته و دوگانه وجود دارند. همچنین مدل‌های شاسی بلند بی ام و x3 که از سال 2015 تا 2017 تولید می‌شد دارای جلو پنجره بزرگتر و پهن‌تری هستند.

جلو پنجره مدل x4

x4 نیز از مدل‌های لوکس و محبوب bmw است. این خودرو دارای محور ۲ دیفرانسیله بوده و حجم موتور آن 2000 سی سی می‌باشد. اکثر مدل‌های x4 به حالت شاسی بلند و با جلو پنجره bmw پهن به بازار ارائه می‌شوند. مدل دیگر x4 در سال 2015 و با حجم موتور 1997 سی سی به بازار ارائه شد. تشابه جلو پنجره مدل x4، با استاندارد یورو ۶، با مدل قبلی x3 2008 از لحاظ ظاهری و عملکردی قابل توجه است.

جلو پنجره مدل e60

این سری خودروها در طی ۶ سال تغییرات زیادی حتی در جلو پنجره بی ام و به خود دیده‌اند و در این زمان ۵ سری از آن‌ها به بازار ارائه شده است. حجم موتور e60 برابر 200 سی سی بوده و با ۶ دنده از سال 2004 تا 2010 تولید می‌شده است. مدل این خودرو به صورت سوپر سدان و دارای امکانات بسیاری نسبت به سال تولید خود می‌باشد. گیره‌های رنگی برای این سری از جلو پنجره مدل e60 نیز قابل استفاده است. مدل e60 همچنان از خودروهای محبوب و کمیاب به شمار می‌رود.

انتخاب جلو پنجره بی ام و مناسب

همان طور که گفته شد، جلو پنجره بی ام و در سال‌های اخیر اهمیت فنی بیشتری پیدا کرده است. بنابراین در انتخاب جلو پنجره بی ام و مناسب، علاوه بر زیبایی ظاهری، بخش فنی نیز بسیار اهمیت دارد. برخی از جلو پنجره‌های تولیدی در شرکت بی ام و برای چند سری و مدل از خودروها قابل نصب هستند. همانطور که می‌دانیم شرکت bmw یکی از شرکت‌های پیشرو و لوکس در حوزه خودروسازی و موتورسیکلت می‌باشد.

همچنین کیفیت محصولات تولیدی این برند برای تمامی کشور‌ها ثابت شده است. بنابراین طبیعی است که قیمت لوازم تولیدی و لوازم جانبی آن‌ها نسبت به سایر برند‌ها بیشتر باشد. اما مطمئن باشید، به نسبت هزینه‌ای که صرف می‌کنید کیفیتی بی نظیر و محصولی کامل را دریافت خواهید کرد. خرید انواع مدل های جلو پنجره bmw از وبسایت فروشگاه لوازم یدکی بی ام و جرمن پارت و با گارانتی تضمینی قابل انجام است. در ادامه به بررسی قیمت برخی ازجلو پنجره بی ام و مدل‌های مختلف، می‌پردازیم.

طراحی جلو پنجره‌های بی ام و

در سال 2018 و با ورود مدل جدید بی ام و با جلو پنجره‌ bmw بسیار بزرگ به بازار، بسیاری از این طرح انتقاد کرده و حتی آن را مورد تمسخر قرار دادند. تا زمان معرفی فیس لیفت سری هفت این روند ادامه داشت تا این که مسئول طراحی نمای بیرونی سری هفت فیس لیفت در یک کلیپ ویدئویی به بررسی علل این طراحی پرداخت. به گفته او برای نشان دادن جایگاه متمایز این مدل از خودروهای bmw و همچنین ایجاد ارتباط بیشتر با x7 این طراحی مورد استفاده قرار گرفته است.

خرید مدل‌های به روز رسانی شده جلو پنجره BMW

شرکت bmw تمام محصولات خود را سالانه و ماهانه از لحاظ فنی، ظاهری و قیمت به روز رسانی می‌کند. مدل به روز رسانی شده جلو پنجره‌های bmw معمولا پس از شش ماه به کشور‌های دیگر می‌رسد. با توجه به نوع خودروی خود می‌توانید از لیست به روز رسانی‌ها مطلع شده و نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید. توجه داشته باشید که اگر به آپدیت جلو پنجره خود از لحاظ فنی اهمیت ندهید امکان آسیب به موتور خودرو و تنفس آن وجود دارد.

با توجه به اهمیت فنی و کاربردی جلو پنجره در خودرو، خرید مدل اصل و جنس مرغوب بسیار دارای اهمیت است. مدل‌های فیک و جایگزین علاوه بر این که از زیبایی ظاهری و تنوع کمتری برخوردارند، قطعا باعث آسیب به روند عملکردی موتور خودرو خواهند شد. بنابراین خرید از سایت‌های معتبر و مدل‌های اصل جلو پنجره bmw موردی است که باید به آن توجه داشته باشیم.

در این مقاله تلاش کردیم تاریخچه‌ای از جلو پنجره bmw و سیر تحولی آن از سال 1927 تا اکنون را برای شما ارائه داده و انواعی از مدل‌های جلو پنجره بی ام و در سری‌های مختلف خودروهای منتشر شده از این شرکت را مورد بررسی قرار دهیم. در حالت کلی با توجه به کلیپ ویدیوئی منتشر شده از طراحی مدل‌های جدید bmw و مسیری که شرکت bmw در حال حاضر برای ساخت جلو پنجره‌های خود در نظر گرفته است، می‌توان گفت هر خودرویی که توان موتوربالا، شاسی بلند و سرعت بیشتری دارد، و همچنین کلاس فنی و رتبه بندی آن رشد کند، از جلو پنجره بزرگ‌تر و پهن‌تری برخوردار است. و در آخر می‌توان به رقیب اصلی این شرکت، شرکت بنز که همراه با bmw، دو غول خودرو سازی در کشور آلمان و در سطح جهانی هستند اشاره کرد.

لیست قیمت جلو پنجره BMW

برخی از سایت‌ها وجود دارند که لیست قیمت جلو پنجره را برای هر برندی نمایش داده و هر چند ساعت آن را به روز رسانی می‌کنند. جلو پنجره‌های موجود در بازار به شش حالت استیل، مشبک، ماشین‌های cnc بی ام و، LED خور، پیوسته و منفصل تقسیم می‌شوند. همچنین می‌توانید کاور  یا آرم جلو پنجره bmw را خریداری نمایید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جلو پنجره بی ام و”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *