شلنگ آب رادیاتور بی ام و

آب رادیاتور در خودروهای BMW همانند سایر خودروها به کمک شلنگ انتقال می یابد. یک طرف شلنگ رادیاتور بی ام و به موتور و طرف دیگر آن هم به رادیاتور متصل است. طراحی و تولید این شلنگ به نوع موتور خودرو بستگی دارد. مدل های متنوع شلنگ رادیاتور bmw در فروشگاه لوازم یدکی بی ام پارت به فروش می رسد که از این نظر رانندگان به راحتی می توانند نسبت به خرید شلنگ رادیاتور و سایر قطعات مصرفی خودروی بی ام و خود از این فروشگاه اقدام کنند.

موجود در انبار

توضیحات

تصور کنید در هر بار انفجار ترکیب سوخت و اکسیژن درون موتور بی ام و چه قدر گرما تولید می شود. این مقدار گرما باید به نحوی کم شده و جذب شود. مایع رادیاتور وظیفه کاهش و جذب این گرما را برعهده دارد. به این صورت که با جریان یافتن این مایع درون شلنگ آب رادیاتور بی ام و در اطراف موتور گرمای آن را جذب کرده و به کمک رادیاتور آن را دفع می کند. آب رادیاتور bmw، ضد یخی است که در دسته پایه آلی  و فرمولاسیون اسیدهای ارگانیک طبقه بندی می شود و برای موتورهایی که تکنولوژی بالایی دارد مورد استفاده قرار می گیرد. رنگ این مایع معمولا آبی بوده و بیشتر شرکت های سازنده خودروهای لوکس همانند بی ام و آن را توصیه می کنند.

عملکرد

این ضد یخ رادیاتور بی ام و نوسان دمایی بین منفی 40 درجه تا 135 درجه سانتی گراد را می تواند تحمل کند. برای استفاده از این مایع در رادیاتور خودروی بی ام و خود باید آب و ضد یخ هر کدام به نسبت 50 درصد رعایت شود.

آب رادیاتور در خودروهای BMW همانند سایر خودروها به کمک شلنگ انتقال می یابد. یک طرف شلنگ رادیاتور بی ام و به موتور و طرف دیگر آن هم به رادیاتور متصل است. طراحی و تولید این شلنگ به نوع موتور خودرو بستگی دارد. مدل های متنوع شلنگ رادیاتور bmw در فروشگاه لوازم یدکی جرمن پارت به فروش می رسد که از این نظر رانندگان به راحتی می توانند نسبت به خرید شلنگ رادیاتور و سایر قطعات مصرفی خودروی بی ام و خود از این فروشگاه اقدام کنند.

برای ساخت شلنگ آب رادیاتور BMW از پلاستیک سخت و بسیار فشرده استفاده می شود که مقاومت بالایی داشته باشد. اما با گذشت زمان و جریان داشتن مایع داغ شده رادیاتور این شلنگ ها دچار فرسودگی و تورم می شود. که در این صورت ممکن است ترک برداشته و حتی شکسته شود. از این رو به محض دیدن این علائم، به سرعت نسبت به تعویض شلنگ رادیاتور خودروی خود اقدام کنید. برای تهیه و خرید این شلنگ ها در فروشگاه لوازم یدکی جرمن پارت انواع مدل های شلنگ آب رادیاتور بی ام و از 2005 تا 2009  موجود است که می توانید به راحتی با این فروشگاه تماس گرفته و محصول را خریداری کنید.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شلنگ آب رادیاتور بی ام و”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *